Saturday, August 1, 2009

White House


We wanted to see the Obama family soooooooo badly and of course the dog. Two autocades passed us and by the first one David and Hanna heard some people saying, that Obama was in the car, but who knows .... At least it was a very hugh one. The second we saw I thought that I saw the girls in it, but probably I wished so badly seeing one of them :-)
But what we saw for sure was the White House and the famous Christmas Tree of the White House.

Wir wollten die Obamas und natürlich auch den Hund unbedingt sehen. Wir haben zwei Wagenkolonnen gesehen und bei der ersten haben David und Hanna einige Leute sagen hören, dass Obama in einem Auto saß, aber wer weiß .... Aber es war zumindest eine ganz schön lange Fahrzeugkolonne. In der zweiten Kolonne dachte ich, dass ich die zwei Mädchen gesehen habe, aber vielleicht habe ich mich auch getäuscht, da ich unbedingt ein Familienmitglied sehen wollte.
Aber was wir ganz sicher gesehen haben ist das Weiße Haus mit dem berühmten Weihnachtsbaum.

No comments:

Post a Comment